Inici Enrere  
L ' A J U N T A M E N T   I N F O R M A 
Ajuntament de Tortosa

Data Codi Informació
A
22/02/2010 NP2865
Presentació del llibre "Política i Valors" a la Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa
     

El passat divendres 19 de febrer va tenir lloc a la Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa la presentació del llibre "Política i Valors. Com restaurar la grandesa de la política?", de Daniel Ortiz, professor del departament de Ciències Socials d'ESADE, en un acte presentat per l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel.

El llibre -que va ser presentat el passat mes de novembre a Barcelona per Jordi Pujol- analitza quines són les actituds que caracteritzen avui la política a Catalunya i quin són els valors que caldria impulsar i posar en pràctica perquè la política assoleixi la grandesa que li correspon.

Aquest llibre forma part de la col·lecció Observatori dels Valors, una iniciativa de la Fundació Lluís Carulla i la Càtedra Lideratges i Governança Democràtica d'ESADE, que pretèn promoure la reflexió i el debat entorn dels valors de la Catalunya actual.



Recomanar a una altra persona
Introdueix el correu electrònic:
Introdueix el teu nom:
Introdueix el teu email:  
Si observeu alguna errada en les dades, feu-nos-ho saber aqui .
 
  Ajuntament de Tortosa
Bústia de suggeriments Bústia de suggeriments
Telèfons d'interés Telèfons d'interés