Per tal de realitzar el seguiment de l'execució del projecte, el 8 de maig de 2006, el Ple de l'Ajuntament de Tortosa acorda la constitució del Comitè d'avaluació i seguiment del PinCAt. Aquest està format per:
Dos representants del Departament e Política Territorial i Obres Públiques
Un representat de cada un dels següents departaments: Governació i Administracions Públiques, Economia i Finances, Benestar i Família i Medi Ambient i Habitatge.
Un representant de la Delegació del Govern de la Generalitat.
Cinc en representació de l'ajuntament de Tortosa.
Dos representants de les associacions de veïns
Dos representants de les associacions ciutadanes
I tres representants dels agents econòmics i socials.

El Comitè té com a funció establir mecanismes de coordinació i informació, i de foment de la participació ciutadana en el seguiment i control de les actuacions.

Calendari de reunions del Comitè d'avaluació i seguiment:
- 17 de juliol de 2006
- 27 de novembre de 2007
- 29 de maig de 2008
- 9 de juliol de 2008
- 1 d'abril de 2009 (pdf 12.1MB)